Klynos schoonmaakKlynos schoonmaak
Vierduinen en Klynos: een sterk team!

Vierduinen en Klynos: een sterk team!

Klynos houdt van schoon. Dat was u waarschijnlijk al bekend. Maar wist u dat we ook van langdurige relaties houden? Wij doen steeds ons best om een hecht contact op te bouwen met onze klanten. Dat is echter niet altijd even makkelijk wanneer je een serviceproduct aanbiedt dat vaak maar ééns per jaar wordt uitgevoerd. Dus hebben we Vierduinen Hospitality Management in de arm genomen om ons te helpen bij meer klantgericht werken.

Klantgericht werken

Hermance Bijl de Vroe, manager binnendienst bij Klynos:

Klynos hecht grote waarde aan service. Wij willen graag dat onze klanten tevreden zijn: met het resultaat van de opdracht, maar ook met ons als uitvoerder van die opdracht. Vaak zijn wij een onzichtbare partner: wij werken op tijden dat bedrijven gesloten zijn, 's avonds of in de weekenden. Dat is precies de reden waarom wij contact hebben gezocht met Vierduinen Hospitality Management. Wij wilden graag weten hoe we meer zichtbaar kunnen worden en klantgerichter kunnen werken.

Vierduinen: partner in klantgerichtheid

De mensen van Klynos zijn van het type: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. De klanten vinden die houding erg prettig.” Aan het woord is Paul Turk van Vierduinen Hospitality Management: “Helaas doet Klynos zich daardoor ook tekort, door niet altijd te laten zien wie ze zijn en wat ze kunnen. Hermance kwam bij ons met de vraag wat zij konden doen om hun klanten meer aandacht te geven en beter te laten zien dat je een klant waardeert, meer zichtbaar te zijn. Om zo beter een langdurige relatie op te kunnen bouwen

Bij Vierduinen Hospitality Management zijn we gespecialiseerd in het vergroten van de relatiebeheervaardigheden en de klantgerichtheid van een organisatie. Gedrag is immers wat de klant waarneemt. Eén van de succesvolle diensten die Vierduinen Hospitality Management biedt, is het ontwikkelen van specifieke vaardigheden, met als doel klantrelaties aan te gaan, te verdiepen en te onderhouden. Met een special intensieve, op maatwerk gebaseerde training begeleiden we onze opdrachtgevers naar een beter relatiebeheer.

Klynos gaf aan dat zij meer de klant als uitgangspunt wil nemen bij de activiteiten en dat uit wil dragen. Samen met Klynos hebben we een stappenplan opgesteld waarbij we er de komende tijd aan gaan werken die klantgerichtheid verder te optimaliseren. Achter de schermen is daarvoor al een hoop in gang gezet.

De handschoen oprapen

Paul Turk gaat enthousiast door:

De aanpassingen op de achtergrond hebben veelal te maken met communicatie, logistiek, MVO beleid, opleidingen en andere processen. En we werken aan verbetering van het klantencontact, na uitvoering van een opdracht. Met als doel een zo open en eerlijk mogelijke evaluatie. De klant kan daarbij alles aangeven: wat goed ging en wat minder goed ging. Dat laatste komt gelukkig niet zo heel veel voor, maar als dat het geval is, is het belangrijk om dit te weten, zodat de dienstverlening kan worden verbeterd.
Nieuw is dat er na afloop van de opdracht een bedankbrief en een presentje klaar ligt.

Hermance vult aan:

Na afronding van een dieptereiniging laten we een brief achter met een bedankje én de Klynos ovenwant, een klein cadeau dat in de keuken zeer bruikbaar is. Die geste wordt heel erg gewaardeerd door de beheerders van de locatie en de opdrachtgevers. Zo maken we onszelf iets meer zichtbaar. En het is een leuke manier van contact hebben met je klanten. We krijgen positieve reacties. Het is één van de kleine veranderingen die we in hebben kunnen zetten dankzij het advies van Vierduinen.

Kruisbestuiving

Paul Turk:

Wij geloven oprecht in de kwaliteiten van Klynos. Dat dragen we graag uit, wij zijn voor kruisbestuiving van activiteiten en connecties. Dat betekent dat wij - daar waar wij denken dat het bij een van onze relaties van belang kan zijn - de naam Klynos graag laten vallen.

Hermance:

Wij op onze beurt zijn blij met de adviezen van Vierduinen. Door hen zijn we ons bewuster van onze activiteiten en van de wensen van de klant. En daar acteren we meer naar. We merken positieve reacties bij de klanten. Daar doen we het voor!

Wij bevelen Vierduinen van harte aan. Voor meer info kijk op www.vierduinen.nl

De Klynos ovenwant
De Klynos ovenwant